Головна Головна
Символіка Символіка
Історія Історія
img Музей
Карта району Карта району
Карта Олександрівки Карта Олександрівки
img Розклад руху поїздів
img Розклад руху автобусів
Школа №1  Школа №1
Школа №3  Школа №3
Бібліотека для дорослих Бібліотека для дорослих
Бібліотека для дітей Бібліотека для дітей
Дошка оголошень Дошка оголошень
Дошка пошани Дошка пошани
Статті  Статті
Олександрівська районна державна адміністрація  Олександірвська РДА
img Форуми
img Радіо (нове|beta)
img Фотоальбом
img Блоги
Дошка оголошень » Бізнес, співпрацівництво + Додати оголошення
Юридичні послуги, аудит [4] Фінансові послуги [3] Митні послуги [0]
Пропозиції про співпрацю [11] Ділові пропозиції [8] Бартер, взаємозаліки [0]
В розділі оголошень: 25 Показано оголошень: 1-20
Пошук оголошень:
Шановні Друзі! Потрібна ВІЗА в Європу? Ми Вам з радістю в цьому допоможемо.
Ми ПРОФЕСІЙНО ДОПОМОЖЕМО Вам підібрати саме той тип візи, який Вам найбільше підходить для Ваших поїздок, а також підготуємо ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ, необхідний для даної ВІЗИ, та ГАРАНТУВАТИМЕМО її ВІДКРИТТЯ.
Дуже багато вакансій!!!
Найпопуляршіші типи віз: - Польська РОБОЧА віза 360/180 (пакет документів) - 120$.
Від ВОЄВОДИ- 450євро - Польські ШЕНГЕН ВІЗИ: БІЗНЕС-ВІЗА (60/20, 180/60, 360/90, двохрічні та п`ятирічні -100$. КУЛЬТУРНА ВІЗА (180/60, 360/90, трьохрічні - 150євро. —-— ШОПІНГ-ВІЗА (21/7, 360/90. двохрічна - 50$. - ЛИТОВСЬКІ ВІЗИ ; Бізнес-віза (180/90, 360/90) 200євро. Туристична віза - 1750євро (180/90) , 275євро - (365/90). - УГОРСЬКА ГОСТЬОВА ШЕНГЕН-ВіЗА 365/90 (в чистий паспорт) - 500євро.
ОПЛАТА за ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ на БУДЬ ЯКУ ВІЗУ,чи за РЕЄСТРАЦІЮ - ТІЛЬКИ ПОПЕРЕДНЯ (100%). Жодні завдатки чи оплата після виконаної роботи, - не обговорюються. ЗА СВОЮ РОБОТУ ВІДПОВІДАЄМО!!!!!!!!!! Більше інформації - по телефону!!!!
Додано: 26.09.2017 Переглядів: 671
18000-30000
Для расклейки объявлений в селах Александровского района Кировоградской области требуется активный и ответственный человек.
Обязательное условие – наличие мопеда/мотороллера и мобильного телефона с камерой или фотоаппарата.

Требования по расклейке:
- расклеить объявления в селах Вашего района (около 17 сел);
- в каждом населенном пункте клеить 5 объявлений (в одном месте – одно объявление);
- клеить объявления в наиболее людных местах - центр, рынок, автостанция, остановки;
- срок выполнения работы – 1-2 дня.

Условия работы:
- мы предоставляем материалы для расклейки (отправляем Новой Почтой - объявления, клей);
- оплачиваем Ваши расходы на бензин;
- отдельно от бензина, оплата за работу составляет 150 грн.;
- средства перечисляем на банковскую карточку.

Кто заинтересовался - пишите, отвечу на все интересующие вопросы.
Додано: 25.05.2016 Переглядів: 814
150
В связи с открытием нового направления работы приглашаем Регионального Представителя.
Группа товара:
Интерьерное оборудование для малого и среднего бизнеса.(спаркл-неон-борд)
Требования:
Заинтересованы в сотрудничестве со специалистами с опытом работы в прямых продажах (любая группа товаров), а также с целеустремлёнными людьми без опыта работы, но с активной жизненной позицией, которые готовы работать на результат - при необходимости предоставляем информационную поддержку и обучения.
Выполняемые функции:
• поиск клиентов
• проведение переговоров по презентации продукции
• логистика (обеспечение доставки товара клиентам)
• отчетность
Доход от 500 у.о.
Полная информация после рассмотрения резюме – отправлять на ел-адрес: sparkleboard.mg2@gmail.com
=====================================================
Ключевые слова
Региональный представитель, дилер, диллер, менеджер, продавец, сотрудничество, супервайзер,
_________________________________________________________
Зарплата 4000 грн., кт зт Вид занятости полная занятость, неполная занятость
Додано: 15.01.2014 Переглядів: 912 Ціну не вказано
Потрібен помічник бухгалтера

Основні функціональні обов'язки:
• підготовка первинних документів, складання супроводжуючих таблиць;
• подача первинної документації до податкових установ;
• складання актів звірок з постачальниками і покупцями;
• ведення реєстрів документів та їх архівація;
• виконання інших доручень.

Вимоги до кандидата:
• знання основ бухгалтерського та податкового обліку;
• величезне бажання працювати і розвиватися в даному напрямку;
• здатність швидко навчатися, уважність до дрібниць;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації;
• системність, здатність логічно мислити та швидко переключатися з одного завдання на інше.

Вітається:
• досвід роботи помічником бухгалтера або бухгалтером;
• вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська);
• знання MS Office, 1С, MEDOC, офісної оргтехніки.

Умови роботи:
• робота в комфортному офісі;
• можливість навчання та професійного розвитку;
• робочий день з 9.00 до 18.00, п'ятиденка;
• випробувальний термін - 3 місяці;
• можливий індивідуальний графік роботи;
• заробітна плата - за домовленістю.

Щодо працевлаштування звертатися за тел. 067 264 47 59, 099 218 78 79 - Людмила Антонівна
Додано: 23.08.2013 Переглядів: 1080 Ціну не вказано
1-20 21-25
Вверх
© Інтернет-портал "Олександрівка.ІНФО". Олександрівка Кіровоградської області.
При використанні будь-якого матеріалу посилання на сайт обов'язкове
Адмінстрація не несе відповідальність за зміст статтей/новин а тим більше за комментарі до них.

Сайт створено в 2007 році. Всі права на сайт та матеріали що розміщуються на ньому належать українському народові.

Без ГМО.
Використовуються технології uCoz
» Обмін посиланнями
» Реклама на сайті
» Зворотній зв`язок

» Гостьова книга

Ми в соц. мережах: