«Якщо ми маємо намір передавати учням істинні і достатні знання, то ми взагалі повинні намагатися навчатися всього за допомогою особистого спостереження і чуттєвої наочності»


">

Головна Головна
Символіка Символіка
Історія Історія
img Музей
Карта району Карта району
Карта Олександрівки Карта Олександрівки
img Розклад руху поїздів
img Розклад руху автобусів
Школа №1  Школа №1
Школа №3  Школа №3
Бібліотека для дорослих Бібліотека для дорослих
Бібліотека для дітей Бібліотека для дітей
Дошка оголошень Дошка оголошень
Дошка пошани Дошка пошани
Статті  Статті
Олександрівська районна державна адміністрація  Олександірвська РДА
img Форуми
img Радіо (нове|beta)
img Фотоальбом
img Блоги
Дім та дача [5]
Різне [332]
Кіровоградщина [5]
Дошка пошани [7]
Харчування [5]
Інтернет [11]
Освіта [7]
Тварини [2]
Люди [16]
Події [3]
Екологія [1]
Суспільство [29]
Статистика [2]
liex [16]
Строительство [51]
Авто-мото [22]
Бизнес [5]
Орган пробації [8]
Мода [8]
Освіта /

Школа сьогодні

23.05.2008 о 10:21 0

«Якщо ми маємо намір передавати учням істинні і достатні знання, то ми взагалі повинні намагатися навчатися всього за допомогою особистого спостереження і чуттєвої наочності»

Я.А. Каменський

Сьогодні школа вся і в усьому змінюється, оновлюється, перебудовується.

Педрада як орган колективно-колегіального управління орієнтована тепер на зміну старого педагогічного уявлення й орієнтирів. Саме це є підставою для того, щоб виробити нові підходи до підготовки і проведення самих педагогічних рад.

Освоєння нових підходів, безумовно, передбачає і наступність, і подальший розвиток всього передового і позитивного, що містили в собі традиційні підходи.

Як і в минулі часи, так і сьогодні, були і є школи, в яких педрада – це не трибуна для об’єднання зусиль педагогічного колективу на виконання освітянських та інших рішень, не важіль для авторитарного управління шкільним життям, а орган колективного мислення, соціально-психологічне явище, що передбачає обмін думками в групі.

Творчо працюючі колективи району активно впроваджують в свою діяльність нестандартні форми проведення педагогічних рад. Так в ІІ семестрі було проведено педагогічну раду-конференцію «Формування педагогічного мислення вчителя» в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ст. №3.

У процесі педради було використано активні форми роботи: «мозковий штурм», «бліц-інтерв’ю».

Опрацювавши попередньо літературу з проблеми «Нова освітня філософія: формування педагогічного мислення вчителя, здійснення творчого підходу до оцінювання і розв’язання практичних педагогічних завдань», вчителі досить продуктивно провели обговорення питань:

1. Сутність і завдання всебічного розвитку особистості.

2. Що означає діяльнісно-особистісний підхід до розвитку дитини?

3. Образ розвивального і виховуючого навчання: практика і перспективи в школі.

4. Які основні засади навчання на діяльнісній основі?

5. Як конструювати сучасний урок з урахуванням нової системи оцінювання навчальних досягнень?

6. Що робити адміністрації школи, щоб утримати свій «Титанік - (школу) на плаву, надати йому правильного курсу?».

Експерти оцінили висунені вчителями Терещенко В.П., Безсмолою Т.І., Глушиною Н.Л. пропозиції, ідеї з погляду їх цінності для застосування в сучасній школі.

Протоколісти Брайко Л.Д. та Личак В.І. зафіксували ідеї, пропозиції.

Банкіри Лушпай С.П., Бак Т.А., Литвин А.В. створили банк ідей і пропозицій та підготували їх до рішення педради.

Засідання педагогічної ради з проблеми «Творча реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в системі трудового навчання і виховання, формування готовності до свідомого вибору та оволодіння майбутньою професією» в Новоосотській загальноосвітній школі відбулось у формі творчої гри-реклами.

Через незвичайну форму роботи кожен з вчителів презентував свій досвід: «Формування у дітей молодого шкільного віку інтересу до сільськогосподарської праці» (Гавриленко Т.С., Корольова Л.С., Макуха О.П., Гавриленко О.П.)

Вчителі Лісняк О.М., Єгорова В.І., Береза А.А. підготували рекламу «Дослідницька робота – органічна складова трудового виховання».

Реклама у виконанні Дорошко С.В., Коваль Т.М., Кузнєцової І.І. довела необхідність потреби у праці – як шляху до оволодіння майбутньою професією.

Як наслідок, вчителями за рішенням педради, проведена широка пропагандистка робота: тиждень профорієнтації, шкільна лінійка «Вибір професії – справа відповідальна», виховні бесіди «Професії наших батьків», конкурс творів «Ким я мрію стати». Створена тематична інформаційна папка «Світ професій», де зібраний банк даних про навчальні заклади та потребу робочих місць в Кіровоградській області.

Радимо звернути увагу на перспективний досвід колег. Такі підходи надають нового характеру, духу педагогічній раді, робить її думаючою. А думаюча педрада, як колегіальний орган, мислить нестандартно і самостійно, знаходить вихід із, задавалося б, найбільш безвихідних ситуацій, докопується до самої суті проблеми, приймає рішення, іноді нестандартне, іноді ризиковане, але переважно таке, що веде до позитивного педагогічного результату.

Лідія Томеєва – завідуюча районним методичним кабінетом

Знайшов в тексті помилку? Будь-ласка виділи її та натисни Ctrl+Enter
Додав: grantand (23.05.2008) | Автор: Побєда
Переглядів: 3343 | Рейтинг: 4.0/4 |
Всього комментів: 0
Упс...здається ти не зареєстрований або забув війти під своїм логіном, а у нас комментувати та додавати інші матеріали можуть лише зареєстровані або залогінені юзери.

Якщо в тебе немає аккаунта на сайті, рекомендую авторизуватися за допомогою соц. мереж
Вверх
© Інтернет-портал "Олександрівка.ІНФО". Олександрівка Кіровоградської області.
При використанні будь-якого матеріалу посилання на сайт обов'язкове
Адмінстрація не несе відповідальність за зміст статтей/новин а тим більше за комментарі до них.

Сайт створено в 2007 році. Всі права на сайт та матеріали що розміщуються на ньому належать українському народові.

Без ГМО.
Використовуються технології uCoz
» Обмін посиланнями
» Реклама на сайті
» Зворотній зв`язок

» Гостьова книга

Ми в соц. мережах: