Кожен з існуючих веб-ресурсів в мережі має необхідність в просуванні. Є величезна кількість способів, що дозволяють домогтися даної мети. У число таких методів входить контекстна реклама.
Хоч дехто цей спосіб вважає малоефективним. Елементи інтерфейсу різних веб-сайтів націлені на звернення уваги користувача. З метою безперешкодного виконання необхідного завдання, люди навчилися помічати тільки корисні елементи:
- заголовок;
- навігація і т. д.
Елементи, які не володіють необхідною інформацією, залишаються проігноровані. Таким чином, реклама є прикладом не потрібної інформації що найбільш часто зустрічається.
Чи ефективна контекстна реклама?
Але насправді, контекстна реклама вартість якої, при професійному підході, може бути значно меншою в порівнянні зі іншими видами реклами являється одним з найдієвіших методів отримання потрібної інформації. Коли користувач шукає необхідний ресурс за допомогою пошукової видачі, крім сайтів він бачить контекстні блоки. Велика частина людей їх просто пропускає. Але в більшості випадків саме перехід за даними посиланнями може привести до цілі. Це говорить про те, що необхідно зайнятися підвищенням ефективності блоків з інформацією.
Найбільш дієві методи
- Практика продемонструвала, що отримати максимальну ефективність реклами можливо за рахунок її розміщення в тексті. Якщо рекламні оголошення будуть оточені текстовим контентом сторінки, вони стануть більш помітними.
- Також рекомендується прибрати рамку, яка зазвичай встановлена на оголошенні. Це дозволить надати своєрідну "природність", щоб Контекстний блок не виглядав як Інтернет-реклама. Таким чином, вдасться значно підвищити ефективність контекстного посилання. Щодня ви будете помічати, наскільки збільшиться число переходів по вашій рекламі.
- Можна оформити контекстні посилання в якості елемента меню. Після цього реклама не буде викликати негативне ставлення від користувачів. Бажано оформляти блоки в стилі дизайну сайту, щоб вони не були нав'язливими, не привертали надмірної уваги.
Варто врахувати
Не забувайте, що вкрай небажано заповнювати всю сторінку контекстною рекламою. Це ніяк не допоможе залучити трафік на сайт, а лише знизить його. Ресурс після цього стане відлякує і не цікавим для відвідувачів. |